Šta je to Internet oglašavanje?

Internet oglašavanje

Faza nakon kreiranja web sajta odnosi se na online marketing, odnosno oglašavanje na Internetu.

U beskonačnom moru web sajtova, pored optimizacije, svaka firma koja želi da ostvari profit koristeći web sajt, trebalo bi da izdvaja mesečna sredstva za online oglašavanje. Takva vrsta oglašavanja pokazala se kao najprofitabilnija, i to sa konstantnim trendom rasta.

U zavisnosti od ciljne grupe, najefikasniji kanali promovisanja odnose se isključivo na Internet medije, među kojima su vodeći Google i Facebook.

Google

Pretraživač broj 1 u svetu a i kod nas. Najposećeniji sajt na svetu i jedan od najvrednijih brendova. Oglašavanje na Google-u moguće je sprovesti kroz nekoliko kanala: Tekstualni oglasi na pretrazi, slikovni, flash i video oglasi na partnerskim sajtovima.

Oglasi se prikazuju besplatno sve dok neko ne klikne na isti. Postoje sistemi zaštite od nepoželjnog kliktanja Vašeg oglasa. Cena klika zavisi od konkurencije i obima pretrage ključnih reči i kreće se oko 10 dinara po kliku. U svakom trenutku možete pratiti svoju kampanju, dodati ili izmeniti postojeće oglase, plasman pretrage i dnevni budžet.

Ukoliko je za određene ključne reči jaka konkurencija, cena klika raste.

Facebook

Društvena mreža sa preko pola milijarde korisnika širom sveta i preko 2.500.000 korisnika iz Srbije, predstavlja najbolji kanal oglašavanja i obraćanja ciljnoj grupi do 25 godina.

Plaćeno oglašavanje se vrši putem kombinacije banera (slika) i tekstualnog oglasa sa desne strane i moguće ga je usmeriti na konkretne grupe ljudi. Ta opcije je veomakorisna jer možete “gađati” samo određenu ciljnu grupu korisnika ove društvene mreže. Npr samo mlade od 18-25 godina, ili samo ljude sa teritorije grada Beograda ili nekog drugog grada – ukoliko se bavite lokalnim biznisom i sl.

Categories

About the Author:

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts." - Bertrand Russell